Enquête

Wat zou jij hier graag willen zien?

3% 3% [ 1 ]
50% 50% [ 15 ]
47% 47% [ 14 ]
0% 0% [ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 30

Affiliates
Klik hier om je te registreren.
september 2017
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Kalender Kalender

Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

hoe moet ik eccky spelen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 hoe moet ik eccky spelen op zo jun 16 2013, 18:34

ZEG FF HOE JE ECCKY MOET SPELEN

Profiel bekijken

2 Jaa op do jun 20 2013, 17:16

ja vertel het...Plzzz..Ik mis Eccky

Profiel bekijken

3 Re: hoe moet ik eccky spelen op za jun 22 2013, 21:54

DonnaxxxMissy schreef:ZEG FF HOE JE ECCKY MOET SPELEN HET LUKT GEWOON NIET IK KOM NIET BIJ HET SPEL WAAR MOET IK OP KLIKKEN ALS IK NAAR HET SPEL WIL GAAN ?????QuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestionQuestion    GROETJES xkiss_larissa

Profiel bekijken

4 Re: hoe moet ik eccky spelen op vr jul 05 2013, 14:54

mil@

Lid
Lid
MENSEN DIT IS ECHT RAAR JE KUNT HET SPEL NIET SPELEN!!!
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad affraid Suspect Suspect  

Profiel bekijken

5 Re: hoe moet ik eccky spelen op vr jul 19 2013, 10:50

nu heb ik het aangemaakt en kan ik het spel niet spelen en ik weet niet hoe ik het moet verwijderen zorg dat we het spel kunnen spelen !!!Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad What a Face What a Face pale pale pale No No Evil or Very Mad 

Profiel bekijken

6 indd :O op zo jul 21 2013, 16:31

Ik wil het ook spelen!Embarassed fackyahh Very Happy okeyy daagggg

Profiel bekijken

7 Re: hoe moet ik eccky spelen op zo jul 28 2013, 10:26

Kijk even mijn update

Profiel bekijken

8 hoe kan ik hier weg op di aug 27 2013, 20:36

ik maakte dit aan alleen ik wil verwijderen hoe moet dat ??

Profiel bekijken

9 verwijderen op di aug 27 2013, 20:38

Flotjeeeeeh schreef:nu heb ik het aangemaakt en kan ik het spel niet spelen en ik weet niet hoe ik het moet verwijderen zorg dat we het spel kunnen spelen !!!Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad What a Face What a Face pale pale pale No No Evil or Very Mad 
weet jij hoe je dit gedoe kan verwijderen?

Profiel bekijken

10 Re: hoe moet ik eccky spelen op do aug 29 2013, 11:02

mil@ schreef:MENSEN DIT IS ECHT RAAR JE KUNT HET SPEL NIET SPELEN!!!
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad affraid Suspect Suspect  
ik wil het spell so graag spellen help meee:face: Wink Razz Embarassed Sad 

Profiel bekijken

11 jammmmmer op wo okt 23 2013, 15:33

ik vind het echt stom dat eccky weg is maar ik denk laat ik dit proberen maar ik snap hier niks van ik heb niet eens een poppetje!!!
waarom is eccky eigenlijk weg? laat het pleasssse terugkomen!!!!!!Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

Profiel bekijken

12 Re: hoe moet ik eccky spelen op do okt 31 2013, 21:50

Hallo iedereen. Eccky is waarschijnlijk weg vanwege de kosten en het onderhoud van het spel. Want je moet nou eenmaal geld hebben om een game goed te behouden/onderhouden, dus bijvoorbeeld : updates , nieuw in-game materiaal etc. Het kon ook zijn dat het spel gewoon vol hackers zat, waardoor het nauwelijks speelbaar meer was. En nog een reden zou zijn dat de domeinnaam was verlopen ( en nog zoveel meer redens veel te veel om op te noemen). In iedergeval ik hoop ook dat Eccky terug komt. Gr anna flower 

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: