Enquête

Wat zou jij hier graag willen zien?

3% 3% [ 1 ]
50% 50% [ 15 ]
47% 47% [ 14 ]
0% 0% [ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 30

Affiliates
Klik hier om je te registreren.
november 2017
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Kalender Kalender

Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Kan je op progy account inloggen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down  Bericht [Pagina 1 van 1]

1 Kan je op progy account inloggen? op za jun 08 2013, 20:07

He kan je met je oude eccky account binnenkort op progy inloggen?

Profiel bekijken

2 Re: Kan je op progy account inloggen? op wo jun 12 2013, 06:56

Dat lijkt me stug, want degene die proxy wilt maken werkt niet samen met eccky. Maar ik weet ook niet of proxy wel komt... Het is erg lang geleden dat dat werd gezegd. Reken er maar op dat het niet komt...

Profiel bekijken

3 Eccky naar Progy op zo jun 23 2013, 12:13

emmaatje !!!?? schreef:Dat lijkt me stug, want degene die proxy wilt maken werkt niet samen met eccky. Maar ik weet ook niet of proxy wel komt... Het is erg lang geleden dat dat werd gezegd. Reken er maar op dat het niet komt...
Ik ben er nog steeds erg mee bezig, ik heb sinds koort contact met de eigenaar van Eccky Smile maar de ouden account zal ik niet krijgen, vanwege het oude privacy beleid.

Profiel bekijken

4 Re: Kan je op progy account inloggen? op zo jun 23 2013, 20:36

Het lijkt me wel leuk als je de oude account terug zou kunnen krijgen want dan hebben we niet voor niks het geld wat ik en andere mensen in het spel hebben gestoken voor niks erin gestoken

Profiel bekijken

5 Gratis? op zo jun 23 2013, 20:59

[quote"(Wes)"]Het lijkt me wel leuk als je de oude account terug zou kunnen krijgen want dan hebben we niet voor niks het geld wat ik en andere mensen in het spel hebben gestoken voor niks erin gestoken [/quote]

Je hebt geluk, er zijn geen plannen voor een 2e betaalmiddel die de users echt geld gaan kosten.

Profiel bekijken

6 Re: Kan je op progy account inloggen? op zo jun 23 2013, 21:03

Dus je hoeft niet te betalen voor progy ?
Super leuk dat je het account van eccky kan blijven houden 1 probleem ik heb heb het account wel via hyves lopen is dat een probleem ?

Profiel bekijken

7 Wanneer komt progy uit !?? op za jul 13 2013, 12:51

Ja we wachten nu al een hele lange tijd en we willen allemaal graag weten wanneer het komt ik begin echt te denken dat progy niet meer uitkomt kan je ons niet gewoon de preciese datum vertellen wanneer het uitkomt iedereen vindt dat we te lang moeten wachten en ik snap dat het maken van zo een spel lang duurt maar tog willen we graag weten wanneer het uitkomt we wachten nu al veels te lang

Profiel bekijken

8 eccky poppetjes op ma sep 30 2013, 18:29

worden het ook dezelfde poppetjes

Profiel bekijken

9 Maar maarmaarmaar.... op wo okt 02 2013, 15:34

ProgyGame schreef:
emmaatje !!!?? schreef:Dat lijkt me stug, want degene die proxy wilt maken werkt niet samen met eccky. Maar ik weet ook niet of proxy wel komt... Het is erg lang geleden dat dat werd gezegd. Reken er maar op dat het niet komt...
Ik ben er nog steeds erg mee bezig, ik heb sinds koort contact met de eigenaar van Eccky Smile maar de ouden account zal ik niet krijgen, vanwege het oude privacy beleid.
maarmaarmaarmaar, was JIJ dan degene die de nieuwe eccky terugbracht? we hebben een redder achter ons aan. cheers 

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: